پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118586
متقاضيان مسکن مهرخواستار واگذاري واحد هاي خود هستند
تاریخ انتشار : 1393/06/02
نمایش : 1879
تعدادي از متقاضيان مسکن مهر عضو شرکت تعاوني قصر ياس در اعتراض به عدم واگذاري واحدهاي ثبت نامي جلوي درب استانداري تجمع کردند. يکي از آنها گفت:وقتي پولي براي پرداخت اجاره بها نداشته باشم و مسکن مهر را هم تحويل نگيريم مجبورم چادر بزنم و در خيابان زندگي کنم.
26 تن از متقاضيان مسکن مهر به نمايندگي از 126 نفر اعضاي شرکت تعاوني قصر ياس در اعتراض به عدم واگذاري واحدهاي خود جلوي درب استانداري تجمع کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پورجعفري يکي از تجمع کنندگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين نيوز گفت: ما از سال 86 تاکنون در اين شرکت ثبت‌نام کرده و به اميد خانه‌دار شدن چند سال تحمل کرديم اما در حالي که مقرر شده تا سال 92 اين واحدها به ما واگذار شود اما اين امر تاکنون محقق نشده است.

وي ادامه داد: از هريک از متقاضيان 34 تا 32 ميليون تومان بدون احتساب 25 ميليون تومان گرفته شده و امروز هيچ چيزي دست گير ما نشده و ما همه بدون خانه و کاشانه‌ هستيم.

پورجعفري تصريح کرد: ماتاکنون به مراجع قانوني مراجعه و پيگيرمشکلات خود هستيم ولي تاکنون کسي جوابگوي  ما نبوده و تصميم بر اين گرفتيم براي احقاق حقوق خود، امروز جلوي درب استانداري تجمع کنيم.

اين فرد تجمع‌کنند بر ضرورت نظارت دقيق‌تر نهادهاي ذي‏‌ربط بر مسکن مهر تاکيد کرد و گفت: ما از مسئولان اداره تعاون مي‎خواهيم تا بر شرکت‌هاي متولي اجراي مسکن مهر نظارت بيشتري داشته باشند و پيگير اين مشکلات باشند.

پورجعفري خاطرنشان کرد: اين واحدها به طور ميانگين از 10 تا 15 درصد پيشرفت فيزيکي دارند و اين نشان مي‌دهد مسئولان در اين رابطه کم‌کاري و بي‎مسئوليتي داشته‌اند.

آقاي خداوردي يکي ديگر از تجمع‌کنندگان، از وضعيت گراني اجاره مسکن در شهر گلايه کرد و گفت: ماهي 600 هزار تومان اجاره بها مي‎پردازم و ديگر توان پرداخت ندارم و مي‎خواهم هرچه سريع‌تر مسکن خود را تحويل بگيريم.

وي گفت: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شکايت داريم و مي‎خواهيم هرچه سريع‌تر به مشکل ما رسيدگي کنند.

خداوردي افزود: وقتي پولي براي پرداخت اجاره بها نداشته باشم و مسکن مهر را هم تحويل نگيريم مجبورم چادر بزنم و در خيابان زندگي کنم.

تجمع‌کنندگان خواستار نظارت، حمايت و اعمال قانون بر پروژه‌هاي مسکن هستند و در اين رابطه معتقدند اجراي پروژه‌هاي مسکن مهر از ضمانت اجرايي برخوردار نيستند.

هرچند پروژه مسکن مهر، طرح بسيار خوبي براي خانه‌دار شدن بي‎خانه‌ها بود  اما صداي اعضاي تعاوني‌هاي مسكن مهر كه از سال‌هاي قبل مقابل وعده‌هاي مديران تعاوني بلند شده همچنان ادامه دارد و نشان مي‌دهد به نتيجه رسيدن عزم دولت نهم و دهم براي تامين مسكن گروه‌هاي كم‌درآمد و محروم جامعه مستلزم پيگيري و درايت مسئولان دولت تدبير اميد است چراکه بيش از آناکه اقشار محروم و بي‌خانه جامعه از اين طرح منتفع شوند شاهد ورود سرمايه‎داران و انتفاع دلالان در اين حوزه هستيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html